Наши предствительства:

Вартість синхронного перекладу

Переклад з іноземної мови – один зі способів отримати нову й потрібну нам інформацію. Для обміну досвідом, придбання нових навичок і знань, цінної та важливої інформації вкрай важливо отримувати вихідні дані миттєво, чітко і без спотворень. Синхронний переклад давно став невід’ємною частиною нашого життя, оскільки дає змогу величезній аудиторії чути оратора онлайн, практично без затримок і будь-якою зручною їй мовою. Оратор же, у свою чергу, має можливість утримувати увагу аудиторії без перерв на послідовний переклад.

Синхронний переклад унікальний за своєю специфікою, оскільки його здійснюють щонайменше два кваліфіковані перекладачі і використовується спеціалізоване акустичне обладнання.

Вартість синхронного перекладу. Може змінюватися, залежно від складності та специфіки замовлення: від 1000 грн до 2500 грн за роботу двох перекладачів.

 

www.keramogranit.ru/vendor.184.html

Вартість синхронного перекладу формується, залежно від ваших умов і вимог. Передбачається і береться до уваги унікальність кожного замовлення. Своїм клієнтам ми надаємо гнучкі ціни і знижки, спираючись на складність замовлення або в разі повторних звернень.

Центр перекладів «Тріс» цінує і поважає своїх постійних клієнтів, пропонуючи вигідні умови з цілим рядом переваг, які підтверджуються письмовою угодою про співпрацю.

Привілеї для постійних клієнтів:

- Вибір перекладачів на весь час співпраці. Ви вибираєте перекладачів, які підходять вам, або тих, з ким ви вже раніше співпрацювали. Якщо ви зробили замовлення, а перекладачі, яким ви віддали перевагу, задіяні на інших заходах, ми зробимо заміну на інших кваліфікованих фахівців.

- Надання знижок. Замовлення на синхронний переклад, ціна якого варіюється, залежно від годин роботи перекладачів, може бути різного обсягу. На великі замовлення передбачені знижки.

Оплата наших послуг можлива такими зручними для вас способами:

  • Розрахунок готівкою в офісі

Наші офіси розташовані – здесь

  • Безготівковий розрахунок

Підстава для безготівкового розрахунку – наданий нами рахунок-фактура. Для отримання рахунка зверніться до нас за адресою: office15@tris.com і повідомте такі дані:

- повна назва компанії-платника;

- ІПН;

- номер свідоцтва платника ПДВ;

- індивідуальний номер замовлення;

- номер факсу.

Після отримання від вас інформації, необхідної для виставлення рахунка, ми формуємо і надсилаємо вам рахунок-фактуру електронною поштою (у разі потреби – факсом). Необхідна звітно-бухгалтерська документація надсилається клієнту рекомендованим листом після оплати замовлення. Доставка по Києву здійснюється курєром безкоштовно.

  • Валютний розрахунок

У нас можлива оплата послуг, згідно з інвойсом, у євро та доларах США. Для цього необхідно повідомити нам наведені нижче дані за адресою office15@tris.ua:

  • Повна назва компанії-платника
  • Адреса компанії
  • Номер телефону та факсу
  • Контактна особа

Після отримання від вас необхідної інформації ми формуємо і надсилаємо вам інвойс електронною поштою (у разі потреби – факсом).

Компанії з багаторічним досвідом і високопрофесійними співробітниками, які працюють у них, можуть утримувати демократичні ціни на свої послуги та безкоштовно здійснювати кур’єрську доставку.

Звертаючись в агентства перекладів, уточнюйте перелік послуг, які включені в їхню вартість. Ви маєте повне право знати, за що платите.

 

З питань усних перекладів звертайтеся:

Тел. : +38 (044)590–59–04

Тел. : +38 (044)221–43–00

e-mail: office25@tris.ua 

adware detector